Zoeken
1200x400 integrale dienstverlening

Integrale facilitaire dienstverlening

Wij verzorgen alle diensten die uw bedrijfsvoering ondersteunen. Wij geloven in het integraal en data gestuurd managen én uitvoeren van facilitaire diensten. Schoonmaak, catering en energie inkoop. En alles daar tussenin.

Diensten

✓ Facilitair manager (op afstand)✓ Smart building services
✓ Catering ✓ Consultancy
✓ Schoonmaak✓ Exploitatie
✓ Receptie✓ Beheer
✓ Verhuisprojecten✓ Monitoring(systeem)
✓ Afvalmanagement✓ Beheer bouwprojectlocaties/bouwketen
✓ Verbouwen/inrichting✓ Onderhoud technische installaties
✓ Werkplekbeheer✓ Analyseren rapporten
✓ Facilitaire inkoop✓ Mobilisatie van projecten
✓ Energie inkoop ✓ Budgettering vaste kosten en financiële begroting
✓ Energie transitie 

 

Zo ontzorgen wij

Één loket, waar u alles regelt. Onze facility manager en ons team op locatie zorgen voor de aansturing en uitvoering. Van de inkoop van koffiebonen en contractbeheer tot schoonmaak, verhuizingen en het technisch onderhoud. U heeft geen omkijken meer naar uw facilitaire diensten. 

Onze mensen zijn dan ook zowel specialisten als echte aanpakkers en alleskunners. 's Ochtends gasten ontvangen, tussen de middag de lunch verzorgen en 's middags schoonmaken. Is er een lamp kapot? Dan vervangen we die ook meteen. Flexibel, efficiënt en duurzaam. Wij zijn sterk in het integraal managen én uitvoeren van facilitaire diensten.

 

werkwijze

Onze werkwijze

De facility manager is uw eerste aanspreekpunt en onze servicedesk is de centrale schakel in de communicatie tussen uw medewerkers, leveranciers en PCH. Vaste gezichten dus. De servicedesk is 24/7 bereikbaar voor klachten, wensen, informatie en storingen (KWIS). Ons Facilitair Management en Informatie Systeem (FMIS) vormt de cockpit van waaruit we alle meldingen, storingen en activiteiten vastleggen en monitoren.

Alles over onze werkwijze
Facility en duurzaamheid

Digitalisering & duurzaamheid

Ons team werkt elke dag aan de toekomst. Op al onze projectlocaties meten we processen en resultaten. Die kennis benutten we in elk project en bij elke opdracht. Wij hebben verschillende oplossingen ontwikkeld die, met gebruikmaking van sensoren of QR codes, data verzamelen van een specifieke locatie of ruimte. Deze gegevens vormen de basis voor onze facilitaire analyses en rapportages. Met deze data en de locatie-ervaring geven we advies op het gebied van o.a. efficiëntie, flow control, energiebesparing en comfort. Zo geven we inzicht en blijven we samen doorontwikkelen.